41 produktów
Wybierz auto
MCA57836
184,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV018
Ciężar [kg]: 0.9
230,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV017
Ciężar [kg]: 0.9
222,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21805
Strona zabudowy: Z lewej
Parzyste numery artykułów: Drm21806
360,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Ilość biegunów: 4
909,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
909,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100007
Strona zabudowy: Z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
448,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
448,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170131
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
128,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170132
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
128,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Jakość: Am
Rozwiń więcej danych
777,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
777,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
283,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
283,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0714261
Dla numeru oe: 059 129 712 bq
283,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSIM3035R
Strona zabudowy: Z prawej
219,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSIM3035L
Strona zabudowy: Z lewej
218,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10721364
287,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
287,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300011
Strona zabudowy: Z prawej
215,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
215,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0906333
Ilość biegunów: 3
325,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
325,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
1 064,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
1 064,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89367
Strona zabudowy: Z lewej
471,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.10
471,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie AUDI A8 D3. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, AUDI A8 D3 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się AUDI A8 D3, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu AUDI A8 D3 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie AUDI A8 D3. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.