-5% na zawieszenie przy zakupach od 500 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do CITROËN JUMPY

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
BGA
BLUE PRINT
FEBI BILSTEIN
METZGER
NTY
SKV
VAICO
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175769

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,05

zł/szt.

Kraków: wt. 12.08

U ciebie: wt. 12.08

289,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VAICO V42-0826

VAICO V42-0826

VAIV420826

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

448,59

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

448,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący BLUE PRINT ADBP610075

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,25

zł/szt.

Kraków: wt. 12.08

U ciebie: wt. 12.08

301,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

302,66

zł/szt.

Kraków: wt. 12.08

U ciebie: wt. 12.08

302,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

208,41

zł/szt.

Kraków: wt. 12.08

U ciebie: wt. 12.08

208,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej BGA MG14000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

337,41

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

337,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący METZGER 2100036

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

340,88

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

340,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

610,83

zł/szt.

Kraków: wt. 12.08

U ciebie: wt. 12.08

610,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BPZ-CT-011

NTY BPZ-CT-011

NTYBPZCT011

574,68

zł/szt.

Kraków: wt. 12.08

U ciebie: wt. 12.08

574,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację CITROËN

Części zamienne do CITROËN JUMPY

Kolektor ssący w aucie CITROËN JUMPY

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie CITROËN JUMPY. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, CITROËN JUMPY może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

CITROËN JUMPY – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się CITROËN JUMPY, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie CITROËN JUMPY?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu CITROËN JUMPY może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie CITROËN JUMPY. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.