🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do MERCEDES-BENZ CLK

45 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MAXGEAR
NTY
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
PIERBURG
SKV
METZGER
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ABAKUS
AIC
MAHLE
VAICO
ERA
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.01132.11.0

Darmowa dostawa od 99 zł

Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.01132.11.0

0338701132110

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

438,49

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

438,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący VAICO V30-1583

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący VAICO V30-1583

VAIV301583

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

644,28

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

644,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący PIERBURG 7.00246.33.0

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący PIERBURG 7.00246.33.0

0338700246330

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 169,46

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

2 169,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV013

Darmowa dostawa od 99 zł

ESEN SKV 49SKV013

SKV49SKV013

1 387,63

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 387,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0299

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0299

MAX170299

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 297,75

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 297,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący NTY BKS-ME-022

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący NTY BKS-ME-022

NTYBKSME022

71,95

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

71,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.054

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.054

04490214054

Dla numeru oe: 611 090 3637 cpl.1

618,50

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

618,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-ME-025

Darmowa dostawa od 99 zł

NTY BKS-ME-025

NTYBKSME025

1 783,14

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

1 783,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV012

Darmowa dostawa od 99 zł

ESEN SKV 49SKV012

SKV49SKV012

500,01

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

500,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący MAXGEAR 17-0075

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący MAXGEAR 17-0075

0510170075

385,84

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

385,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0263

Darmowa dostawa od 99 zł

MAXGEAR 17-0263

MAX170263

349,58

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

349,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0264

Darmowa dostawa od 99 zł

MAXGEAR 17-0264

MAX170264

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,49

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

333,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący MAXGEAR 17-0171

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący MAXGEAR 17-0171

MAX170171

Ciężar [kg]: 5.45

1 082,68

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 082,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 3

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej MAHLE LM 3

MALLM3

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

697,81

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

697,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556090

Darmowa dostawa od 99 zł

Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556090

ERR556090

Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Ilość połączeń: 4

819,75

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

819,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100060

Darmowa dostawa od 99 zł

METZGER 2100060

MET2100060

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Wersja: Am

771,61

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

771,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.182

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.182

TRU0214182

Opcja wyposażenia: Repair kit

Dla numeru oe: 272 140 2401 n.cpl.1

129,48

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

129,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.214

Darmowa dostawa od 99 zł

TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.214

TRU0214214

Dla numeru oe: 271 140 0601

665,61

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

665,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ET ENGINETEAM ED0130

Darmowa dostawa od 99 zł

ET ENGINETEAM ED0130

ETEED0130

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 562,52

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 562,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego VEMO V30-77-0055

Darmowa dostawa od 99 zł

Nastawnik klap kolektora ssącego VEMO V30-77-0055

VEMV30770055

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

1 022,35

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

1 022,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację MERCEDES-BENZ

Części zamienne do MERCEDES-BENZ CLK

Kolektor ssący w aucie MERCEDES-BENZ CLK

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, MERCEDES-BENZ CLK może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

MERCEDES-BENZ CLK – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się MERCEDES-BENZ CLK, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu MERCEDES-BENZ CLK może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie MERCEDES-BENZ CLK. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.