53 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 3.043
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
199,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
199,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 272 030 0803
291,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
291,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510300150
Szerokość [mm]: 85
Ciężar [kg]: 2.598
Rozwiń więcej danych
168,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
457,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
457,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA10933656
Grubość [mm]: 83
Ciężar [kg]: 3.304
Rozwiń więcej danych
212,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
212,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
213,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
213,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
276,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
276,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
04702156059
Dla numeru oe: 6110301703
Średnica [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
372,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
372,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADP0821
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
385,84
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
385,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 3.03
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
282,62
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
282,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 83
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
288,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
288,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479409276
264,06
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
264,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPME002
201,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
201,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
228,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
228,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 611 030 1403
304,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
304,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 3.043
Ilość żeber: 6
169,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
169,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA544014410
Średnica [mm]: 171.5
Szerokość [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
134,28
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
134,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADP0363
286,89
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
286,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45635
Ciężar [kg]: 2.6
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
354,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
354,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Średnica zewnętrzna [mm]: 155
Rozwiń więcej danych
314,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
314,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MERCEDES-BENZ CLK, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MERCEDES-BENZ CLK pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.