18 produktów
Wybierz auto
0338701132110
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
462,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
462,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338701132120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
461,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
461,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
616,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
616,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0214182
Opcja wyposażenia: Repair kit
Dla numeru oe: 272 140 2401 n.cpl.1
129,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
673,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
673,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV013
1 304,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 304,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYENKME000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
349,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
349,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM12808
1 595,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 595,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSME025
2 017,78
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
2 017,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSME004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 7.14
1 135,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 135,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
461,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
461,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700410260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
2 434,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
2 434,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSME022
169,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
169,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170299
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
1 559,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 559,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700246330
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
2 436,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
2 436,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170171
Ciężar [kg]: 5.45
1 082,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 082,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV30770060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
616,92
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
616,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSME020
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
46,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C219. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, MERCEDES-BENZ CLS C219 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się MERCEDES-BENZ CLS C219, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu MERCEDES-BENZ CLS C219 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie MERCEDES-BENZ CLS C219. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.