Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do MERCEDES-BENZ CLS C219

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.01132.11.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

437,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

437,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 328,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

1 328,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący PIERBURG 7.00246.33.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 520,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 520,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0299

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 574,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 574,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-ME-020

NTY BKS-ME-020

NTYBKSME020

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego VEMO V30-77-0055

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

1 032,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

1 032,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 247,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 247,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556090

Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Ilość połączeń: 4

827,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

827,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-ME-025

NTY BKS-ME-025

NTYBKSME025

2 037,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

2 037,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100023

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

1 010,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

1 010,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący MAXGEAR 17-0171

Ciężar [kg]: 5.45

1 093,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 093,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

469,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

469,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący PIERBURG 7.00410.26.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 444,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

2 444,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.01132.12.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

443,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

443,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego NTY ENK-ME-000

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

352,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-ME-004

NTY BKS-ME-004

NTYBKSME004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 7.14

1 146,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

1 146,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

113,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

113,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100021

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

961,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

961,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ C219

Kolektor ssący w aucie MERCEDES-BENZ CLS C219

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C219. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, MERCEDES-BENZ CLS C219 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

MERCEDES-BENZ CLS C219 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się MERCEDES-BENZ CLS C219, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C219?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu MERCEDES-BENZ CLS C219 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie MERCEDES-BENZ CLS C219. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.