23 produktów
Wybierz auto
SKV07SKV997
1 102,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 102,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.8
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
181,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389015
Dla numeru oe: A2721421183
Materiał: Guma
21,50
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV504
Ciężar [kg]: 0.05
62,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV507
Ciężar [kg]: 0.07
85,42
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
85,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT50409
94,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12302008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
30,20
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
30,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
232,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
166,12
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
166,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
121,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME088
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Gpp-me-088
76,32
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME089
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: Gpp-me-089
76,32
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
152,23
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
152,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV509
Ciężar [kg]: 0.08
118,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV508
Ciężar [kg]: 0.07
103,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV506
Ciężar [kg]: 0.18
156,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV503
Ciężar [kg]: 0.25
146,83
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
146,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
1 477,64
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 477,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ CLS C219 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.