23 produktów
Wybierz auto
SKV07SKV997
1 115,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 115,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYGPPME089
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: Gpp-me-089
76,32
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.8
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
195,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
176,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
337,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
212,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
232,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
121,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
1 477,64
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
1 477,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV507
Ciężar [kg]: 0.07
90,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 0.777
Rozwiń więcej danych
168,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME088
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Gpp-me-088
70,14
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
70,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV503
Ciężar [kg]: 0.25
140,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0301H
79,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV508
Ciężar [kg]: 0.07
110,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT50409
94,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12302008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
30,11
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
30,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV509
Ciężar [kg]: 0.08
119,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12302009
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
116,69
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
116,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ CLS C219 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.