23 produktów
Wybierz auto
SKV07SKV997
1 115,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 115,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.69
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
176,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV504
Ciężar [kg]: 0.05
65,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12302008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
30,33
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
30,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV506
Ciężar [kg]: 0.18
168,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0301H
79,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
232,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.8
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
195,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0302H
Śr. przyłącza od strony ciśnieniowej [mm]: 65
Śr. przyłącza od strony ssącej [mm]: 68
93,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV507
Ciężar [kg]: 0.07
90,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV503
Ciężar [kg]: 0.25
150,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
1 477,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
1 477,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12302009
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
117,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
117,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT50409
94,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 0.777
Rozwiń więcej danych
168,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
120,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
231,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
231,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
336,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
336,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYGPPME089
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: Gpp-me-089
76,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ CLS C219 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.