41 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
437,85
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
437,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 328,12
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 328,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
2 166,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 166,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
418,61
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
418,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.373
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
331,54
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
331,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2
500,34
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
500,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,48
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
363,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer komponentu: 123-00-006
560,65
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
560,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
1 032,27
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 032,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ilość połączeń: 4
827,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
827,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 037,37
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
2 037,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
1 010,22
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 010,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
604,73
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
604,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
47,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
47,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
314,56
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
314,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2
246,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
246,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
389,58
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
389,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 5.45
1 093,20
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 093,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
269,34
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
269,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
467,34
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
467,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, MERCEDES-BENZ KLASA ML może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się MERCEDES-BENZ KLASA ML, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu MERCEDES-BENZ KLASA ML może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA ML. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.