Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do MERCEDES-BENZ KLASA ML

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelka obudowy rozrządu ELRING 380.760

Grubość [mm]: 5

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

10,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

10,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu ELRING 387.741

Strona zabudowy: Głowica cylindra

21,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

21,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu ELRING 356.140

Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa

17,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

17,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

18,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

18,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

13,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

13,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

19,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

19,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

12,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu ELRING 534.961

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Materiał: Guma

39,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu ELRING 631.760

Grubość [mm]: 5

Kształt: Kształt a

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

11,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu FA1 140-999

Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa

15,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

15,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu ELRING 586.470

Strona zabudowy: Od strony czołowej

15,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

15,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

13,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

13,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ KLASA ML

Uszczelniacz wałka rozrządu – MERCEDES-BENZ KLASA ML

W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).