5 produktów
Wybierz auto
NTYBKSFT002A
Numer seryjny: Bks-ft-002a
446,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
446,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSFT002
431,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
431,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT50401
405,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
405,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV038
Ciężar [kg]: 1.6
411,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
411,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170286
310,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
310,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie OPEL AGILA. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, OPEL AGILA może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się OPEL AGILA, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu OPEL AGILA może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie OPEL AGILA. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.