5 produktów
Wybierz auto
Producenci
MAX170286
310,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT50401
388,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSFT002A
Numer seryjny: Bks-ft-002a
371,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
371,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSFT002
393,61
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
393,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV038
Ciężar [kg]: 1.6
430,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
430,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie OPEL AGILA. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, OPEL AGILA może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się OPEL AGILA, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu OPEL AGILA może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie OPEL AGILA. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.