Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do OPEL INSIGNIA

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

1 023,82

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 023,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

539,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

539,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

334,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

334,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY BKS-PL-006

NTYBKSPL006

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Wersja: Am

135,50

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

135,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 362,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 362,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elementem nastawczym, z uszczelnieniami

644,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

644,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Bks-pl-012

320,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

320,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY BKS-PL-001

NTYBKSPL001

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 2.33

359,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

359,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 084,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 084,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

132,46

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

132,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 4

406,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

406,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL INSIGNIA

Kolektor ssący w aucie OPEL INSIGNIA

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie OPEL INSIGNIA. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, OPEL INSIGNIA może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

OPEL INSIGNIA – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się OPEL INSIGNIA, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie OPEL INSIGNIA?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu OPEL INSIGNIA może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie OPEL INSIGNIA. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.