42 produktów
Wybierz auto
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
106,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
106,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.146
Rozwiń więcej danych
173,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
173,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
110,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
110,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
110,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
110,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
308,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
308,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
329,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
329,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554003A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40946086
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
118,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
118,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401425
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
272,27
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
272,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117080
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
253,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
253,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117560
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
164,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
164,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554004A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
176,82
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
176,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
324,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
324,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
322,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
322,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117570
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
164,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
164,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554005A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
201,32
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
201,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9501
152,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
152,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9502
132,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
132,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
336,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
336,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
348,18
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
348,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. OPEL INSIGNIA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód OPEL INSIGNIA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie OPEL INSIGNIA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.