49 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.146
Rozwiń więcej danych
176,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
110,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
110,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
298,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
312,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
324,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554003A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40946086
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
108,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
167,50
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
167,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
82,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
80,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,24
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
75,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
329,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV9500
124,92
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
124,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401557
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
347,88
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
347,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
113,86
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
113,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117560
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
152,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117570
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
166,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9502
172,30
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
172,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. OPEL INSIGNIA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód OPEL INSIGNIA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie OPEL INSIGNIA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.