Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do OPEL INSIGNIA

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

137,77 zł
137,77 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
154,24 zł
154,24 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,82 zł
78,82 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,35 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
266,48 zł
266,48 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
102,64 zł
102,64 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
116,24 zł
116,24 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
265,34 zł
265,34 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
226,32 zł

Dostawa na poniedziałek, 20 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,93 zł
43,93 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu OPEL INSIGNIA

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie OPEL INSIGNIA to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie OPEL INSIGNIA może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie OPEL INSIGNIA – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie OPEL INSIGNIA to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.