Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do PEUGEOT 301

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: SKV49SKV046

ESEN SKV 49SKV046

334,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Kolektor ssący w aucie PEUGEOT 301

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie PEUGEOT 301. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, PEUGEOT 301 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

PEUGEOT 301 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się PEUGEOT 301, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie PEUGEOT 301?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu PEUGEOT 301 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie PEUGEOT 301. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.