21 produktów
Wybierz auto
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, strona wylotowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
92,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
92,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
57,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
57,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330016
Dla numeru oe: 0382pk
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
158,82
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
158,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
320,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
320,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
66,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
66,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE005
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,35
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
53,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
46,27
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
46,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
61,62
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
61,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,92
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
85,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 155
Rozwiń więcej danych
33,71
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
33,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
50,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
109,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
109,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
49,54
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
49,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360014
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Rozwiń więcej danych
112,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
112,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360010
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy), aramid
84,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
84,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
82,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
82,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
72,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
112,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Zdjęcie producenta: 1
121,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
121,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 301 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.