Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do PEUGEOT PARTNER II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175769

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

287,38

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

287,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

299,86

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

299,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

300,25

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

300,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący BLUE PRINT ADBP610075

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

302,10

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

302,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VAICO V42-0826

VAICO V42-0826

VAIV420826

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

388,51

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

388,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

318,49

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

318,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1070

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,97

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

329,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

208,41

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

208,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FAST FT50402

FAST FT50402

FASFT50402

162,85

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

162,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

161,84

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

161,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT PARTNER II

Kolektor ssący w aucie PEUGEOT PARTNER II

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie PEUGEOT PARTNER II. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, PEUGEOT PARTNER II może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

PEUGEOT PARTNER II – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się PEUGEOT PARTNER II, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie PEUGEOT PARTNER II?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu PEUGEOT PARTNER II może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie PEUGEOT PARTNER II. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.