102 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,67
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
51,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,83
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
97,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
59,19
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
59,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
45,77
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
45,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
112,58
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
112,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,73
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
45,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 79
23,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
23,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Masa [g]: 20
21,99
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
21,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 144061
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
193,17
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
193,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382,en
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
93,32
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
93,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku
26,88
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
26,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382nl
Masa [g]: 157
46,52
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
46,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,90
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
25,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
59,11
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
59,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,07
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
75,70
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
75,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 81
22,86
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
22,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
80,62
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
80,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
90,19
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
90,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
213,68
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
213,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT PARTNER II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.