66 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
465,85
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
465,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
430,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
430,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
370,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176617
Ciężar [kg]: 1.489
Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
451,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
316,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
515,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
515,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
297,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
440,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Rozwiń więcej danych
556,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
556,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99591803001
195,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
195,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV036
540,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
540,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV028
298,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV066
397,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
275,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV009
317,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
317,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12301001
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
306,72
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
306,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 3.09
345,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
345,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21841
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
409,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
409,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV040
307,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV003
271,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie SEAT LEON II. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, SEAT LEON II może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się SEAT LEON II, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu SEAT LEON II może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie SEAT LEON II. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.