90 produktów
Wybierz auto
440,68
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
440,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
378,55
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
378,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
141,37
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
141,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW012
319,40
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
319,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
514,73
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
514,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
326,33
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
326,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
580,27
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
580,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21817
Dla numeru oe: 06h906283b
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
415,34
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
415,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
444,83
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
444,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0714259
Dla numeru oe: 03l 129 711 e
383,38
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
383,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
500,93
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
500,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
73,02
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
73,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS59826
377,83
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
377,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12301003
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
206,11
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
206,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTB20054
Ilość biegunów: 5
260,08
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
260,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
71,55
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
71,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,07
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
106,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV028
306,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
306,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
949,17
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
949,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALLM1031
Rodzaj paliwa: Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
558,15
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
558,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie SEAT LEON. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, SEAT LEON może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się SEAT LEON, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu SEAT LEON może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie SEAT LEON. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.