19 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 3.14
Wysokość 2 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
245,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
245,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 29.5
Ciężar [kg]: 2.72
Rozwiń więcej danych
155,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
155,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 29.5
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
206,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
206,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
205,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
205,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
267,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
267,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.69
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
246,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
246,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 3.17
Wysokość 2 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
179,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
179,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
222,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
222,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 165
Ilość żeber: 6
252,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
252,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.8
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
231,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
231,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość 2 [mm]: 17
Śr. koła pasowego [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
272,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
272,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2904
Rozwiń więcej danych
284,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
284,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 31.15
Rozwiń więcej danych
204,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
204,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 39
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
166,50
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
166,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
253,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
253,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
285,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
285,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
307,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
307,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 55208280
Średnica [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
203,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
203,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
163,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
163,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie ALFA ROMEO 147, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie ALFA ROMEO 147 jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu ALFA ROMEO 147 pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.