20 produktów
Wybierz auto
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
145,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
145,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1126A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
222,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY007
98,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
98,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35521K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1690
Rozwiń więcej danych
245,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
245,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPNS021
115,13
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
115,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
266,10
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
266,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN16130
Ciężar [kg]: 1.458
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
151,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
151,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004386
Ciężar [kg]: 1.26
Parametr: 3pk+4pk
Rozwiń więcej danych
188,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
188,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 155
146,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
146,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
125,01
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
125,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300111
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
197,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
197,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1260
Ciężar [kg]: 1.43
Wysokość 2 [mm]: 36.18
Rozwiń więcej danych
245,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
245,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRNDSK9K
Ciężar [kg]: 1.346
242,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
242,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE010
118,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
118,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35525K1
Ilość żeber: 4
Masa [g]: 1438
Rozwiń więcej danych
161,79
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
161,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE009
134,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
134,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702154011
Dla numeru oe: 123033245r
Średnica [mm]: 151
Rozwiń więcej danych
135,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
135,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 155
Ciężar [kg]: 2.1
Rozwiń więcej danych
181,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
181,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445544009010
Średnica [mm]: 155
Szerokość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
191,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
191,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie DACIA SANDERO II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie DACIA SANDERO II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu DACIA SANDERO II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.