🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do DAEWOO NUBIRA

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego ASHIKA 122-0W-W04
Koło pasowe wału korbowego ASHIKA 122-0W-W04
Wysokość [mm]: 32, średnica wewnętrzna [mm]: 42, średnica zewnętrzna [mm]: 142, Liczba rowków...
144,94 zł
144,94 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122W01
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122W01
Wysokość [mm]: 39, średnica wewnętrzna [mm]: 26, średnica zewnętrzna [mm]: 137, Wysokość zab...
153,25 zł
153,25 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122W04
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122W04
Wysokość [mm]: 32, średnica wewnętrzna [mm]: 42, średnica zewnętrzna [mm]: 142, Liczba rowków...
187,00 zł
187,00 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego BGA DP1087
Koło pasowe wału korbowego BGA DP1087
Darmowa dostawa
282,74 zł
282,74 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego SKF VKM 96008
Koło pasowe wału korbowego SKF VKM 96008
średnica [mm]: 136.9, Ilość żeber: 6
Darmowa dostawa
314,78 zł
314,78 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego METALCAUCHO 06209
Koło pasowe wału korbowego METALCAUCHO 06209
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: alternator, średnica [mm]: 142, Ciężar [kg]: 1.65, Il...
156,82 zł
156,82 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego CORTECO 49367375
Koło pasowe wału korbowego CORTECO 49367375
Parametr: 6PK, Ilość żeber: 5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z instruk...
197,85 zł
197,85 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego CORTECO 49367373
Koło pasowe wału korbowego CORTECO 49367373
Parametr: 6PK, Ilość żeber: 5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z instruk...
162,04 zł
162,04 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DAEWOO

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie DAEWOO NUBIRA

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie DAEWOO NUBIRA, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

DAEWOO NUBIRA – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie DAEWOO NUBIRA jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach DAEWOO NUBIRA – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu DAEWOO NUBIRA pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.