47 produktów
Wybierz auto
INA544014110
Średnica [mm]: 131.5
Szerokość [mm]: 61.5
Rozwiń więcej danych
163,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45577
117,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45578
Średnica [mm]: 139.7
Ilość żeber: 6
247,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
247,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471FVD1019
Ilość żeber: 4, 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 137
169,19
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
169,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 139.4
Liczba rowków: 6
193,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Odlew staliwny
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
106,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
Śr. koła pasowego [mm]: 146
120,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość 1 [mm]: 44.3
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
175,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR015
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
97,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
407,35
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
407,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 138
Ciężar [kg]: 1.47
Rozwiń więcej danych
225,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 28.5
Ciężar [kg]: 1.86
Rozwiń więcej danych
202,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 28.5
Ciężar [kg]: 1.73
Rozwiń więcej danych
140,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35211
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1790
Rozwiń więcej danych
294,47
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
294,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTVD1057A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
221,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1142A
284,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
146,12
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
146,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR008
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
119,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
263,55
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
263,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFT001
315,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD FOCUS I, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD FOCUS I jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD FOCUS I pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.