90 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
169,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
169,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880000682
Ciężar [kg]: 1.6
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
134,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
106,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
147,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
147,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE003
76,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880005278
Ciężar [kg]: 2.59
Parametr: 5pk+6pk
Rozwiń więcej danych
210,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
188,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
124,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
156,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
171,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
178,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
178,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
103,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
103,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 153
167,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1146A
233,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1145A
339,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTVD1057A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
235,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Ilość żeber 2: 6
Rozwiń więcej danych
202,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPVW015
146,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR022
152,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
152,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
91,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD FOCUS II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD FOCUS II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD FOCUS II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.