91 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
168,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
174,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
174,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
192,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
177,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
169,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
115,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
123,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.47
Rozwiń więcej danych
164,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6400070
Wysokość [mm]: 36.7
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
399,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
399,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFR022
153,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35207
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1589
Rozwiń więcej danych
264,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 153
Ilość żeber: 6
174,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1145A
343,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
343,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFR000
176,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR007
121,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR011
163,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
163,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
117,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR002
89,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE014
83,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
83,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD FOCUS II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD FOCUS II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD FOCUS II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.