90 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
166,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
156,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
147,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
147,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
122,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
190,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
175,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
168,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
114,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT130016810
Szerokość [mm]: 33
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
161,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
161,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR011
161,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESFDDS001
Ciężar [kg]: 2.51
183,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
183,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADP0682
Średnica 1 [mm]: 153
Szerokość 1 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
167,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
167,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 26.4
Rozwiń więcej danych
208,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1142A
284,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
146,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
146,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE000
158,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
263,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
263,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFR000
174,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR022
152,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
116,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
116,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD FOCUS II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD FOCUS II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD FOCUS II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.