67 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
168,33
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
168,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE003
76,80
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
123,61
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
123,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1071
Ciężar [kg]: 2.58
Wysokość 1 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
260,54
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
260,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
172,91
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
172,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
107,82
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
107,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
92,71
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
92,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
120,34
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
120,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR022
153,89
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE000
159,55
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
159,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
199,57
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
199,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR345283
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.57
Rozwiń więcej danych
127,42
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
127,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Masa [g]: 3303
364,21
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
364,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET6400070
Wysokość [mm]: 36.7
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
399,14
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
399,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445544011210
Średnica [mm]: 158
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
145,22
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
145,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.6
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
161,21
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
161,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 37
Ciężar [kg]: 1.86
Rozwiń więcej danych
254,62
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
254,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESPGDS4007D
Ciężar [kg]: 1.918
226,43
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
226,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość 1 [mm]: 35
Wysokość 2 [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
93,44
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
93,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD S-MAX, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD S-MAX jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD S-MAX pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.