32 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 56.5
Ciężar [kg]: 1.944
Rozwiń więcej danych
310,57
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
310,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 2.93
Rozwiń więcej danych
274,32
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
274,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1518301700
Szerokość [mm]: 26
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
296,76
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
296,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 167
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
252,73
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
252,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV250320
Średnica [mm]: 167
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
389,77
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
389,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADP0834
Śr. koła pasowego [mm]: 167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
293,97
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
293,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESFDDSTKE
Ciężar [kg]: 1.425
275,38
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
275,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESFDDSTT9TD
Ciężar [kg]: 2.721
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
365,38
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
365,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
042250936625
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 2.69
Rozwiń więcej danych
222,37
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
222,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPME022
460,20
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
460,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFR001
223,72
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
223,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR005
130,92
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
130,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 144, 167
Rozwiń więcej danych
361,40
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
361,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 1 708 966
Szerokość [mm]: 167.5
Rozwiń więcej danych
99,18
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
99,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.7
492,64
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
492,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0365DPV1210
Ciężar [kg]: 2.68
Wysokość 2 [mm]: 40.5
Rozwiń więcej danych
415,24
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
415,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45598
Szerokość [mm]: 50
Ilość żeber: 4, 6
Rozwiń więcej danych
216,63
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
216,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45602
Szerokość [mm]: 26
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
142,90
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
142,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1518302100
Szerokość [mm]: 50
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
288,18
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
288,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADP2312
256,46
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
256,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TRANSIT VII, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TRANSIT VII jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TRANSIT VII pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.