41 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 272 030 0803
291,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510300150
Szerokość [mm]: 85
Ciężar [kg]: 2.598
Rozwiń więcej danych
168,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 85
Ciężar [kg]: 2.22
Rozwiń więcej danych
450,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
321,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45635
Ciężar [kg]: 2.6
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
340,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
340,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33101106
Szerokość [mm]: 102.7
Ciężar [kg]: 3.387
Rozwiń więcej danych
466,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
466,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTVD1159A
394,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0365DPV1099
Ciężar [kg]: 2.95
Wysokość 1 [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
526,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
526,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
332,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479409276
261,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
261,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
276,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479407856
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
229,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
231,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880000829
Ciężar [kg]: 3.15
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
442,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
442,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
041880004569
Parametr: 6pk+7pk
Ilość żeber: 5, 6
Rozwiń więcej danych
472,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
472,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 82
Ciężar [kg]: 2.304
Rozwiń więcej danych
243,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1151A
515,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
515,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 83
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
282,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTVD1089A
Szerokość [mm]: 80
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
439,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
439,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 192
459,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
459,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.