Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do MITSUBISHI COLT V

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-4G93

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-4G93

0550MDS4G93

Ciężar [kg]: 2.045

Ilość: 1

182,64

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

182,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego NTY RKP-MS-007

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego NTY RKP-MS-007

NTYRKPMS007

164,30

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

164,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego NTY RKP-MS-020

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego NTY RKP-MS-020

NTYRKPMS020

139,16

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

139,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122516

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122516

JAV122516

Wysokość [mm]: 44.7

Średnica zewnętrzna [mm]: 140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,79

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

154,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122514

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122514

JAV122514

Wysokość [mm]: 44.2

Średnica zewnętrzna [mm]: 140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

174,26

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

174,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-4G15

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-4G15

0550MDS4G15

Ciężar [kg]: 1.578

213,58

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

213,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego CORTECO 80005100

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego CORTECO 80005100

041880005100

Parametr: 5pk+4pk

Ilość żeber: 3, 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

514,74

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

514,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI COLT V

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie MITSUBISHI COLT V

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MITSUBISHI COLT V, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

MITSUBISHI COLT V – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI COLT V jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach MITSUBISHI COLT V – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu MITSUBISHI COLT V pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.