18 produktów
Wybierz auto
0550MDS4A91
Ciężar [kg]: 1.178
180,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
180,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA544008320
Średnica [mm]: 140
Szerokość [mm]: 41.5
Rozwiń więcej danych
104,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230926870
Strona zabudowy: Z przodu
Szerokość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
153,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPVW013
130,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
130,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
113,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550MDS4B12
Ciężar [kg]: 2.097
179,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
179,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550MDS4G15
Ciężar [kg]: 1.578
223,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
223,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550MDS4G93
Ciężar [kg]: 2.045
Ilość: 1
191,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
191,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV122518
Wysokość [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
146,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
146,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479110722
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
116,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPCH008
122,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPMS005
132,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
132,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESMDS4A92
Ciężar [kg]: 1.297
Długość opakowania [cm]: 15.2
Rozwiń więcej danych
152,04
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
152,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPMS004
157,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
157,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
153,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
132,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH12205518
Wysokość [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
120,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Szerokość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
110,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MITSUBISHI LANCER VIII pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.