-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
18 produktów
Wybierz auto
042230926870
Strona zabudowy: Z przodu
Szerokość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
153,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
153,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPCH008
122,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
122,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPCT006
132,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
132,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH12205518
Wysokość [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
120,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
120,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445544008310
Średnica [mm]: 143
Szerokość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
103,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
103,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
113,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
113,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03g 105 243
Średnica [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
114,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
114,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550MDS4B12
Ciężar [kg]: 2.097
171,36
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
171,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESMDSCW6W
Ciężar [kg]: 2.477
Ilość: 1
270,56
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
270,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479110722
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
116,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
116,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH12205510
Wysokość [mm]: 35
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
128,57
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
128,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV122518
Wysokość [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
146,23
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
146,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
153,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
153,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
132,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
132,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA544011221
Średnica [mm]: 154
Szerokość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
192,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
192,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPVW013
113,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
113,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV122510
Wysokość [mm]: 35
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
149,96
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
149,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Szerokość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
110,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
110,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.