44 produktów
Wybierz auto
0479208829
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
124,88
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
124,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
361,24
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
361,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH12208801
Wysokość [mm]: 27
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
151,17
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
151,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA544016810
Średnica [mm]: 144
Szerokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
146,73
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
146,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPL016
151,93
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
151,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT002
117,66
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPL011
Grubość [mm]: 52
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
143,97
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
143,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPME001
172,21
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
172,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
108,63
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
108,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06 15 062
Grubość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
122,27
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
122,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
117,10
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
117,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 55200498
Grubość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
78,62
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
78,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 34
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
129,30
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
129,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1177
Ciężar [kg]: 1.47
Wysokość 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
534,41
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
534,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
167,80
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
167,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1130
720,77
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
720,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 51.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 144
Rozwiń więcej danych
293,28
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
293,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPPL006
184,22
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
184,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.87
Długość opakowania [cm]: 17.5
Rozwiń więcej danych
164,03
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
164,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 153
Rozwiń więcej danych
381,79
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
381,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie OPEL ASTRA J, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie OPEL ASTRA J jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu OPEL ASTRA J pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.