65 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 41.45
Ciężar [kg]: 2
Rozwiń więcej danych
274,30
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
274,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 154
Rozwiń więcej danych
256,19
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
256,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
134,27
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
134,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
187,45
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
187,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość opakowania [cm]: 13.3
Szerokość opakowania [cm]: 13.3
Rozwiń więcej danych
127,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
127,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
145,19
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
145,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200619927
Średnica [mm]: 151
Rozwiń więcej danych
214,51
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
214,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
222,06
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.346
242,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
242,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
125,01
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
125,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
87,62
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
87,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 158
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
197,46
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
197,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.458
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
151,06
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
151,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
174,25
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
174,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12303en20c
Średnica [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
156,17
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
156,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 39.45
Ciężar [kg]: 2.06
Rozwiń więcej danych
199,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
199,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.43
Wysokość 2 [mm]: 36.18
Rozwiń więcej danych
245,78
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
245,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 155
Rozwiń więcej danych
121,65
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
121,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 24.5
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
202,32
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
202,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,07
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
184,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT CLIO III, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT CLIO III jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT CLIO III pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.