Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do RENAULT KOLEOS I

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 39.5, Ciężar [kg]: 2.408, Ilość żeber: 6, średnica wewnętrzna [mm]: 37.2, �...
407,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: 7PK, Ilość żeber: 6, średnica zewnętrzna [mm]: 158, Wyposażenie pojazdu: dla pojazd�...
594,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, Masa [g]: 2486, Szerokość 1 [mm]: 40, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 158
499,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200767762, średnica [mm]: 151, Ilość żeber: 7
329,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
271,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 39.5, Ciężar [kg]: 2.408, Ilość żeber: 6, średnica wewnętrzna [mm]: 37.2, �...
356,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: alternator, średnica [mm]: 156, Ciężar [kg]: 2.51, Il...
645,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: 7PK, Ilość żeber: 6, średnica zewnętrzna [mm]: 158
210,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 6, średnica wewnętrzna [mm]: 37.15, Masa [g]: 2798, Szerokość 1 [mm]: 39.3, Arty...
220,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.6
882,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 39.3, Ilość żeber: 7, średnica zewnętrzna [mm]: 150.8
395,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 39.5, Ciężar [kg]: 2.408, Ilość żeber: 6, średnica wewnętrzna [mm]: 37.2, �...
373,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.42, Długość opakowania [cm]: 17.5, Szerokość opakowania [cm]: 17.5, Wysokość...
419,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 7, Szerokość 1 [mm]: 40, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 158
255,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 6, średnica wewnętrzna [mm]: 37.15, Masa [g]: 2428, Szerokość 1 [mm]: 39.3, śre...
291,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
506,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie RENAULT KOLEOS I

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT KOLEOS I, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

RENAULT KOLEOS I – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT KOLEOS I jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach RENAULT KOLEOS I – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu RENAULT KOLEOS I pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.