88 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 44
Ciężar [kg]: 2.67
Rozwiń więcej danych
278,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
278,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.6
Rozwiń więcej danych
292,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 28.5, 40
Ciężar [kg]: 2.65
Rozwiń więcej danych
245,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445544009410
Średnica [mm]: 165
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
285,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
285,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0404DPF35500K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1755
Rozwiń więcej danych
231,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35511K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 3060
Rozwiń więcej danych
392,95
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
392,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
04704000704
Dla numeru oe: 8200689702
Średnica [mm]: 132
Rozwiń więcej danych
108,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1218301100
Szerokość [mm]: 44
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
258,15
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
258,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0404DPF35522K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2043
Rozwiń więcej danych
200,12
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
200,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
189,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
390,37
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
390,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
336,47
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
336,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP610013
Szerokość [mm]: 35
Ciężar [kg]: 1.633
Rozwiń więcej danych
208,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
225,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1127A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
412,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFT012
117,67
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPL004
185,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE008
190,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR390010
Ilość żeber: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
239,83
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
239,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
Rozwiń więcej danych
134,15
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
134,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT MASTER, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT MASTER jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT MASTER pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.