30 produktów
Wybierz auto
NTYRKPPE003
75,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE019
Długość opakowania [cm]: 13.3
Szerokość opakowania [cm]: 13.3
Rozwiń więcej danych
124,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1126A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
219,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1061
Ciężar [kg]: 1.34
Wysokość 1 [mm]: 20.5
Rozwiń więcej danych
148,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445544009110
Średnica [mm]: 134
Szerokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
136,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300135
Średnica [mm]: 134
Szerokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
77,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR348705
Ciężar [kg]: 1.35
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
88,54
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
88,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE010
115,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 3, 4
Średnica wewnętrzna [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
160,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1260
Ciężar [kg]: 1.43
Wysokość 2 [mm]: 36.18
Rozwiń więcej danych
243,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300111
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
195,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
123,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1113A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
271,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA60936154
Szerokość [mm]: 36
Ciężar [kg]: 1.35
Rozwiń więcej danych
159,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
143,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
263,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
263,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPNS021
114,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
114,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE005
76,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY007
96,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT THALIA II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT THALIA II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT THALIA II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.