59 produktów
Wybierz auto
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
200,23
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
200,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
148,86
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
148,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
180,36
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
180,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
107,82
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
107,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
172,91
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
172,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPBM010
95,73
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
95,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,88
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
92,71
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
92,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300112
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.14
Rozwiń więcej danych
145,77
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
145,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR011
178,59
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
178,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262929333
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.14
Rozwiń więcej danych
189,35
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
189,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR000
176,51
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
176,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESFDDS001
Ciężar [kg]: 2.51
194,13
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
194,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
126,01
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
126,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 1700
Szerokość 1 [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
180,11
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
180,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR007
121,47
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
117,67
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.3
Rozwiń więcej danych
187,69
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
187,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE008
97,00
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
97,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie VOLVO S40 II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie VOLVO S40 II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu VOLVO S40 II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.