62 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
174,36
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
174,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
192,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
115,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
169,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
177,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 32.85
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
288,57
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
288,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość [mm]: 36.7
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
399,14
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
399,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 34
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
226,83
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
226,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
134,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
126,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.14
Rozwiń więcej danych
192,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
125,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1 753 154
Grubość [mm]: 49, 61
Rozwiń więcej danych
116,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 33
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
163,07
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
163,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
176,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,67
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
132,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie VOLVO S40 II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie VOLVO S40 II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu VOLVO S40 II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.