5 produktów
Wybierz auto
0418220112S
Długość [mm]: 34
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 20
Rozwiń więcej danych
20,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
20,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKMCH001
Dla numeru oe: 06507741aa
Długość [mm]: 21.4
Rozwiń więcej danych
13,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
13,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC58308
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
11,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
11,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52110
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
12,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADA100102
Długość [mm]: 21.4
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
28,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
28,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie CHRYSLER NEON korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie CHRYSLER NEON niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie CHRYSLER NEON będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.