33 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040104572
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341274410
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479205110
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148876
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA02667
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220139S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498822360001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220110S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042240904572
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR773630
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148881
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV400755
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1213800200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418220117S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040144442
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148877
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498862362001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498862362011
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ENERGYNE00732
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479201310
Dostawa na środę, 3 lipca
Obecny w samochodzie OPEL ZAFIRA A korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie OPEL ZAFIRA A niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie OPEL ZAFIRA A będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.