12 produktów
Wybierz auto
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
23,42
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
23,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 13
Wymiar gwintu: M 10
Rozwiń więcej danych
13,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
13,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 16
Wymiar gwintu: M 16
Rozwiń więcej danych
16,85
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
16,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.116
Rozwiń więcej danych
17,01
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
17,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
DRMDRM01358
Wymiar gwintu: M10x1,25x13
Rozmiar klucza: 21 mm
Rozwiń więcej danych
11,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
11,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0311.29
Długość [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
12,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Miska olejowa
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
14,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
14,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
12,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
DRMDRM01367
Rozmiar klucza: 8
Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
Rozwiń więcej danych
13,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
13,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
DRMDRM01349
Materiał: Tworzywo sztuczne
17,44
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 16
Wymiar gwintu: M 16
Rozwiń więcej danych
16,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 13
Wymiar gwintu: M 10
Rozwiń więcej danych
12,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
12,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie PEUGEOT 5008 II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie PEUGEOT 5008 II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.