Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do RENAULT CLIO II

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M 16x1,5x12, Kształt łba sruby / nakrętki: wewnętrzny czterokątny, Artykuł uzup...
13,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Ciężar [kg]: 0.02, Wymagana ilość: 1, Wymiar gwintu: M16 x ...
15,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 14, Ciężar [kg]: 0.02, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5, Materiał: metal, Rozmiar klu...
11,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 15.5, Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12, Rozmiar klucza: 8 x 8, Rodzaj połączenia: ...
13,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 14, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1.5, Materiał: metal, Rozmiar klucza: 8, Kształt łba...
11,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 14, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5, Materiał: metal, Rozmiar klucza: 8, Kształt łba...
12,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 16, Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny, Skok gwintu [mm]: 1....
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 12, Wymiar gwintu: M 16, Kształt łba sruby / nakrętki: wewnętrzny czterokątny,...
12,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M16x1.5, Długość gwintu [mm]: 12
10,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M16x1,5, Długość gwintu [mm]: 12, dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): ...
9,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 77 03 075 348, Długość [mm]: 14, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5, Materiał: metal, Ro...
12,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 016393, Długość [mm]: 12, Wymiar gwintu: M16x1,5
9,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 14, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5, Materiał: metal, Rozmiar klucza: 8, Kształt łba...
11,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.028, Wymiar gwintu: 16x150, Masa [g]: 28
9,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M16x1,5x12, Rozmiar klucza: 8, Kształt łba sruby / nakrętki: wewnętrzny czteroką...
12,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M16 x 1,50
9,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 19, Wymiar gwintu: M16 x 1,50
9,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Korek spustowy oleju w aucie RENAULT CLIO II

Obecny w samochodzie RENAULT CLIO II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach RENAULT CLIO II

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie RENAULT CLIO II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

RENAULT CLIO II – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie RENAULT CLIO II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.