54 produktów
Wybierz auto
05261800178
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
22,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP6502
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
15,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870153
19,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.9
Rozwiń więcej danych
19,11
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
19,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP5505
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
15,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
15,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC46605
Ciężar [kg]: 0.04
Punkty zmienne [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
26,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40E1008JPN
Wymiar gwintu: M14�1,5
Rozmiar klucza: 21
19,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800076
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.2, 0.3
Rozwiń więcej danych
23,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330630
Ilość połączeń: 1
14,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330699
30,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330018
13,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330340
26,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
26,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870151
19,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312701
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Kolor obudowy: Kość słoniowa
31,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
31,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312636
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Kolor obudowy: Szary
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330698
21,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Punkty zmienne [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
25,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330027
Ilość połączeń: 1
15,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330827
16,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
24,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie RENAULT CLIO II czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie RENAULT CLIO II ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie RENAULT CLIO II objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.