Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do RENAULT MASTER III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju VAICO V46-0422

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

14,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220100S

Długość [mm]: 15.5

Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

13,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju TOPRAN 721 134

Wymiar gwintu: M 16

Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

9,63

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

9,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 518.471.021

Wymiar gwintu: M16x1.5

Długość gwintu [mm]: 12

10,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

10,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju, miska olejowa DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM01357

Wymiar gwintu: M16x1,5x12

Rozmiar klucza: 8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,71

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

12,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 518.471.001

Wymiar gwintu: M16x1,5

Długość gwintu [mm]: 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

9,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

9,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju 3RG 83018

Długość [mm]: 19

Wymiar gwintu: M16 x 1,50

9,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

9,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju METALCAUCHO 05655

Ciężar [kg]: 0.02

Wymiar gwintu: 16x150

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

10,16

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

10,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju METZGER 8030049

Grubość [mm]: 1.5

Długość [mm]: 15.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

18,42

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

18,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Korek spustowy oleju w aucie RENAULT MASTER III

Obecny w samochodzie RENAULT MASTER III korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach RENAULT MASTER III

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie RENAULT MASTER III niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

RENAULT MASTER III – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie RENAULT MASTER III będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.