Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do RENAULT MASTER III

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa oleju PIERBURG 7.07919.27.0

Ilość zębów: 20

Typ pompy: Pompa zębata

624,83

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

624,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

356,87

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

356,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

561,64

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 05.05

U ciebie: pon. 05.05

561,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP337

Opcja wyposażenia: 20 tooth sprocket, chain driven

975,37

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

975,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw łańcucha pompy oleju ET ENGINETEAM RS0105

Wykonanie łańcucha: Simplex

461,82

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

461,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-RE-006

Numer seryjny: Bpo-re-006

290,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

290,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FEBI BILSTEIN 178956

Ciężar [kg]: 1.315

Zdjęcie producenta: 1

297,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

297,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FEBI BILSTEIN 179360

Ciężar [kg]: 1.226

Zdjęcie producenta: 1

489,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

489,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

426,24

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

426,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju FAI AUTOPARTS OPCK28

Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch drabinkowy sworzniowy

90,61

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

90,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju TOPRAN 625 105

Ilość zębów: 20

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

294,63

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

294,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Pompa oleju w samochodzie RENAULT MASTER III – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MASTER III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach RENAULT MASTER III

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MASTER III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

RENAULT MASTER III – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MASTER III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.