12 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 20
Typ pompy: Pompa zębata
693,98
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
693,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: 20 tooth sprocket, chain driven
994,73
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
994,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 15 00 086 50r
Ilość zębów: 20
665,74
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
665,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
430,38
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
430,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wykonanie łańcucha: Simplex
466,30
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
466,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
360,34
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
360,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
281,66
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
281,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
315,52
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
315,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch drabinkowy sworzniowy
91,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
91,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Bpo-re-006
292,87
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
292,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.226
Zdjęcie producenta: 1
493,76
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
493,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
496,41
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
496,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MASTER III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MASTER III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MASTER III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.