Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do PEUGEOT PARTNER I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 0566101179

Linka gazu COFLE 10.1179

Długość 1/Długość 2 [mm]: 2710/2500
53,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LINEX332037

LINEX 33.20.37

Strona zabudowy: z prawej, Długość 1/Długość 2 [mm]: 2710/2500
75,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: COF92101179

Linka gazu COFLE 92.10.1179

Długość 1/Długość 2 [mm]: 2710/2500
59,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403814010309

Linka gazu TRISCAN 8140 10309

Długość 1/Długość 2 [mm]: 2710
78,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LPRC0036A

Linka gazu LPR C0036A

Długość 1/Długość 2 [mm]: 2005/2345, dla numeru artykułu: C0036A
68,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT72195

Linka gazu FAST FT72195

alternatywny zestaw naprawczy: KIT
54,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABSK36880

Linka gazu A.B.S. K36880

Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.64, Wersja: KIT
50,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR335578

Linka gazu HART 335 578

Długość 1/Długość 2 [mm]: 2710/2500
40,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Linka gazu do samochodu PEUGEOT PARTNER I

Linka gazu to ważny podzespół samochodu PEUGEOT PARTNER I, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

PEUGEOT PARTNER I – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie PEUGEOT PARTNER I jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.