Powiadom mnie o dostępności

Bagnety oleju do RENAULT CLIO I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.028, Odległość od pierścienia uchwytu do oznaczenia max. [mm]: 500, Odległoś�...
26,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 256, Ciężar [kg]: 0.04, Masa [g]: 40, maks. długość [mm]: 214, min. długość...
23,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Oznaczenie koloru: pomarańczowy, Odległość od pierścienia uchwytu...
33,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Miarka poziomu oleju do samochodu RENAULT CLIO I

Utrzymywanie odpowiedniego poziomu oleju w silniku to jedna z najważniejszych kwestii, o których powinien pamiętać kierowca. Zbyt mała ilość środka smarnego może prowadzić do poważnych awarii, takich jak zatarcie lub przegrzanie się jednostki napędowej. Do kontrolowania poziomu oleju w samochodzie RENAULT CLIO I służy specjalna miarka, która pozwala w prosty, szybki sposób sprawdzić, czy należy uzupełnić płyn.

RENAULT CLIO I – czym jest miarka poziomu oleju?

Miarka poziomu oleju, nazywana także bagnetem, jest umiejscowiona w komorze bloku silnika – w większości przypadków jest oznaczona kolorem żółtym. Z jej użyciem można sprawdzić aktualną zawartość zbiornika środka smarnego w silniku samochodu RENAULT CLIO I. Na powierzchni miarki znajdują się dwie kreski lub kropki (mogą być oznaczone również dopiskiem „MIN” i „MAX”) – jeśli ślad po oleju znajduje się pomiędzy nimi, oznacza to, że obecny poziom płynu jest odpowiedni.

Do czego może doprowadzić niepoprawny poziom oleju w aucie RENAULT CLIO I?

Zarówno zbyt niski, jak i zbyt wysoki poziom oleju w samochodzie RENAULT CLIO I może prowadzić do różnych awarii oraz problemów. Niedostateczna zawartość wiąże się m.in. z zatarciem silnika, z kolei nadmierna ilość może skutkować niewłaściwym ciśnieniem w jednostce. To z kolei powoduje powstawanie uszkodzeń mechanicznych innych komponentów silnika. W razie uszkodzenia bagnetu warto zatem jak najszybciej wyposażyć się w nową miarkę oleju.