10 produktów
Wybierz auto
Producenci
MAX340129
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
112,64
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
112,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS14586
117,33
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
117,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETESU0002
320,36
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
320,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT49356
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
109,85
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
109,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASP2220
414,28
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
414,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG83507
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,29
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
11,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000007
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
116,31
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
116,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000136
Materiał: Stal
98,72
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
98,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFT010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, z otworem na czujnik poziomu oleju
75,69
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
75,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT000
115,39
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu FIAT DUCATO II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego FIAT DUCATO II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu FIAT DUCATO II.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.