11 produktów
Wybierz auto
Producenci
ABA10000133
Materiał: Stal
Sekcja: Częsć dolna
44,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
44,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT010
39,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
39,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA45018
397,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOCT003
145,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
145,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83507
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
93,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
121,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83530
Wymiar gwintu: M14 x 1,25
Specyfikacja: Junta 14 x 20
10,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
271,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
271,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP723500
Sekcja: Częsć dolna
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
73,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT000
116,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
116,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu FIAT SCUDO II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego FIAT SCUDO II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu FIAT SCUDO II.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.