Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
MCA45018
389,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
389,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOCT000
123,44
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
123,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT003
147,96
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
147,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
266,79
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
266,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10000133
Materiał: Stal
Sekcja: Częsć dolna
71,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83507
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
11,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,07
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
94,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
120,54
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
120,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723500
Sekcja: Częsć dolna
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
72,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT010
62,49
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
62,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83530
Wymiar gwintu: M14 x 1,25
Specyfikacja: Junta 14 x 20
9,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
9,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu FIAT SCUDO II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego FIAT SCUDO II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu FIAT SCUDO II.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.