18 produktów
Wybierz auto
Producenci
      
    
  0338728048070
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
391,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
391,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  0479722974
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
224,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
224,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  0338707919090
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału, z pierścieniem uszczelniającym
516,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
516,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  BGALP6711
994,04
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
994,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  219,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
219,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  TOP625101
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
379,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
379,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  TOP500878
Ilość ogniw łańcucha: 48
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch zamknięty
36,62
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
36,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  JPN25M9031JPN
338,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
338,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  0471OP281
Opcja wyposażenia: +oil seal
356,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
356,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  MET8000050
Opcja wyposażenia: Mit wellendichtring
841,40
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
841,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  FAIOP345
Opcja wyposażenia: Late op281
641,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
641,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  JPN25M9013JPN
209,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
209,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  NTYBPOFR000
144,38
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
144,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOFR004
Numer seryjny: Bpo-fr-004
323,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
323,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  MAX420037
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
137,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
137,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  JAV157FO01
298,30
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
298,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP723927
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z sitkiem
Rozwiń więcej danych
74,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
74,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  ABA10200030
157,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FIAT SCUDO II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FIAT SCUDO II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FIAT SCUDO II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.