12 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
7,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
7,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
91,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
95,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
95,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
154,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
154,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
83,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
83,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
110,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
110,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 31 1 703 746 cpl.
124,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
124,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
104,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
79,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 31 8 685 091
76,36
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
76,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
239,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
239,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
334,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
334,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW Z4 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW Z4 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW Z4 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.