11 produktów
Wybierz auto
Producenci
Grubość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
7,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
7,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
7,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
7,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551023610
Tryb pracy: Hydrauliczny
97,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220100004
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
153,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479503116
90,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
82,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 31 1 703 746 cpl.
125,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
111,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551004810
332,73
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
332,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445551000110
277,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW Z4 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW Z4 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW Z4 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.