37 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
188,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
348,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 585 425
217,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
217,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014010180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
322,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554030A
Ilość połączeń: 2
123,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
316,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
270,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
270,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
176,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202650
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
361,14
zł/szt.
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
361,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
257,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
95,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRBM008
92,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102829
Ciężar [kg]: 0.247
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
282,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0910
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
92,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0911
160,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0902
223,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
223,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502925
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
193,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
193,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20103379
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
245,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0900
142,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 36 7 560 462
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
242,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW Z4 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW Z4 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW Z4 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.