9 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
22,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
22,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAAH0921K
22,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
22,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
29,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU15102200
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 74/76
Szerokość [mm]: 11.5
Rozwiń więcej danych
32,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
32,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR772630
Strona zabudowy: Góra
40,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
40,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01177
48,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
48,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341185200
Strona zabudowy: Na dole
27,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
27,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0738K
142,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
142,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
38,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
38,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie BMW Z4 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie BMW Z4, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie BMW Z4, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).